בניית אתר וורדפרס סחר WooCommerce

בניית אתר וורדפרס סחר WooCommerce

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הליכי עיצוב ובנייה של אתרי וורדפרס מיועדים לכל סוגי האתרים, לרבות, אתרי סחר היכולים לשמש אתכם למטרות מכירה של שירותים ומוצרים שונים ברשת האינטרנט.

אתרי סחר, בדומה לכל אתר אינטרנט אחר הנבנה באמצעות תוסף WooCommerce, מבוסס על מערכת קוד פתוח המאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים בכל הנוגע לנראות האתר וליכולות התפעול והתחזוקה שלו.

הליך בניית אתרי מסחר מקוון ב-WORDPRESS

אתר מסחר מקוון חייב להיות מותאם באופן פרטני לסוג ואופי המוצרים או השירותים אותם מעוניינים לשווק באמצעותו, וזאת בנוסף להתאמתו המלאה לכל ההיבטים הנלווים להקמת אתרי מסחר ברשת, לרבות, היבטי אבטחת המידע, היבטי נראות וחוויית הגלישה, טעינת דפי המוצרים/שירותים למכירה וכדומה. כפועל יוצא מכך, הליך בניית אתר סחר ב-WORDPRESS, זהה באופיו להליך בנייתם של אתרי מסחר מקוון באמצעות מערכות אחרות לבניית אתרים, כאשר חלק מרכזי מהתהליך מיושם באמצעות הליך עבודה מקדים המכונה הליך אפיון אתר במסגרתו מוגדרים מספר קווים מנחים וקונספטואליים לתכנון האתר.

תוספי וורדפרס לאתרי סחר מקוון (WooCommerce)

מעבר להליך האפיון והתכנון של אתרי סחר בוורדפרס, הליך הבנייה והעיצוב עצמו, מיושם באמצעות תבניות עיצוב ותוספי וורדפרס אותם ניתן להתאים באופן המדויק ביותר לצרכי הגלישה באתר ולממצאי הליך אפיון האתר.

תוספי הוורדפרס הם למעשה כלי פיתוח שונים אשר נועדו לשדרג ולשכלל את נראות האתר ואופן תחזוקתו ותפעולו לאורך זמן.

כאשר בין יתר תוספי וורדפרס המיועדים לאתרי מסחר מקוון תוכלו למצוא: תוספי וורדפרס לאבטחת מידע, תוספי וורדפרס לקידום האתר במנועי החיפוש, תוספי וורדפרס לניהול גלריית מוצרים/שירותים המיועדים למכירה.

תוספי וורדפרס המיועדים להטמעת פיצ'רים שונים כגון: ניהול צ'ט אונליין עם נציגי האתר או נציג וירטואלי, תוספי וורדפרס המיועדים לצרכי ניהול תוכן האתר באופן דינמי על ידי בעלי או מפעילי האתר ותוספים נוספים שכל אחד מהם יכול לשדרג את חווית הגלישה באתר ולמקסם עבורכם את פוטנציאל הרווח של האתר.

חשוב לציין שהיתרון המובהק של אתרי קוד פתוח דוגמת וודרפרס, טמון בעובדה שכבר במהלך עבודות העיצוב והבנייה של האתר, מזמין השירות יכול להגדיר בצורה המדויקת את מערכת ניהול התוכן הנדרשת לו.

עוד מאמרים בנושא

בניית אתרי וורדפרס - המדריך המלא
בניית אתרים
בני פרץ

בניית אתרי וורדפרס – המדריך המלא

בניית אתרי וורדפרס – וורדפרס היא פלטפורמת בניית האתרים הפופולרית ביותר הקיימת כיום. לפי מחקרים עדכניים, שליש מכל האתרים בעולם נבנו בעזרתה, והנתח שלה בשוק

קרא עוד »
תבניות וורדפרס
בניית אתרים
בני פרץ

תבניות וורדפרס

עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט באמצעות תבניות וורדפרס, הינו תהליך עבודה מקצועי המאפשר לבעלי האתר ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מרכזיים. כגון: התאמה רספונסיבית של

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat

התקדמו לאתר וורדפרס

פופ אפ 2019

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

קבלו הצעת מחיר משתלמת דילוג לתוכן